Pagina's

7 nov 2016

Beetje aan het nagenieten..

Maandagmorgen...
De was draait, de strijkbout staat aan
en mijn nieuwe lapjes (van de Quilt Ster) worden allemaal geaaid en glad gestreken!
En ondertussen ben ik aan het na genieten van het weekend.

 Zaterdag was het weer een drukte van belang in Kerkwerve,
20 dames die van heinde en ver waren gekomen, maakte het dorp 'onveilig'..
Op de anders zo rustige ochtend, ontstond er bijna een file op de Ring rond de kerk!!
Maar Marcha en Francis hadden alles goed voorbereid,
een winkel vol prachtige lapjes en in de lesruimte koffie met lekkers,
De (nog steeds niet helemaal affe) Weddingring van mij hing in de gordijnen,
 dus het feest kon beginnen
Op de tafels stonden zelfs roosjes 'in Betty kleuren'..
Het was weer zo leuk, er werd hard gewerkt en 
rond een uur of 3 waren er al heel wat ringetjes af en zat iedereen ontspannen te luisteren 
naar mijn quilt verhalen..

Van die dag ben ik nog aan het nagenieten
en ondertussen ligt er iets op mijn werktafel te wachten..
De volgende cirkel van de Rowdy Flat Librairy!
Dit is de vierde, echt een hele leuke met lieveheersbeestjes,
maar eerst heel veel kleine blaadjes knippen
en de strik..





12 opmerkingen:

@nke zei

Wat een gezellige strijk had jij! En het nieuwe blok is ook al zo'n lieverdje.
Kan me geen leukere hobby voorstellen☺️

Nifty Quilts zei

Everything you post is so very pretty. I love watching the progress. Your students are very fortunate!

Bed, breakfast en quilts zei

Wat een prachtig blok wordt dit weer! En ja, bij de quiltster loop je niet met lege handen de deur uit!

Anoniem zei

Weer genieten van jouw blok en wat een mooie stofjes van de Quilt Ster. Ik hoop er ook nog eens te komen. Groetjes Wilma

Floor zei

Prachtige lapjes heb je gekocht bij Marcha.
Vind het zelf altijd een beetje jammer om de stofjes te wassen, ga er maar van uit dat de lapjes niet krimpen.
Leuk dat het lekker druk was en iedereen er plezier in had om lekker te werken en te luisteren naar de verhalen.
Gelukkig is onze poes inmiddels weer wat opgeknapt. Het is al een oudje dus is ze kwetsbaar.
Groetjes,
Floor

Wilma Kuin zei

Prachtige lapjes.. wat leuk dat jij zo je eigen stijl hebt met lapjes en kleuren. Daar houd ik zo van patronen je eigen maken! 😀

Vlijtige Handjes zei

Wat een heerlijk welkom. Wij praten/appen nog steeds over je workshop en vanmiddag heb ik heerlijk 'weddingringblokjes' zitten tekenen. Donderdag gaan we via Kerkwerve naar ons huisje voor een gezellig Quiltweekend. Ik ben zo benieuwd naar de winkel.
De Rowdy en Dasies liggen ook te springen........ pffff staat die pot tijd ook aan het eind van de regenboog?
Lieve groetjes Anita

Marja zei

Leuk dat het weer zo gezellig was bij Marcha, en een leuke buit weer daar vandaan.
Die was en strijk op maandag is helemaal niet erg.


Groet,

Mhalmavanwees zei

Wauw, wat mooi Betty. Jij kunt mensen zo inspireren. Ga zo door. Gr. Maud

Ans zei

Wat ben jij toch een duizendpoot, daar kan ik wel eens jaloers op worden, zoveel als jij doet! Daar heb ik diep respect voor!

jolanda zei

Prachtige lapjes heb je meegenomen! Ik kan me voorstellen dat je na een workshop geven in een quiltwinkel nooit met lege handen naar huis gaat want wat is het verleidelijk zo'n dag tussen de lapjes hé?
Mag ik vragen hoe groot 1 stukje stof voor de weddingring minimaal moet zijn? Ik ben vast wat lapjes aan het sparen voor je workshop en ik vroeg me af.... heb ik aan 10 cm van de stofbreedte genoeg? Of is dat dan juist heel onvoordelig omdat de lapjes die je nodig hebt bv 8 cm zijn?
Fijne dag!

betty prins zei

Jolanda, de stukjes stof voor de ringen zijn 7 x 7 cm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...