Pagina's

1 jul 2016

Over Jane, die op reis gaat..

Hoe verrassend dingen kunnen lopen..
Sinds gisteren weet ik dat mijn rood/witte 'dear Jane' naar Houston gaat!!
Er zijn 20 Jane's geselecteerd voor de Dear Jane Quilt Festival Tentoonstelling,
die tegelijk met het International Houston Quilt Market and Exibition
zal plaatsvinden.
Ik stuiterde helemaal toen ik mijn naam zag staan, in de lijst die via facebook werd bekend gemaakt.
Als ik het goed heb, ben ik de enige uit Europa, die daar komt te hangen 
en dat is toch ongelofelijk..
Het drong ook echt pas goed tot mij door, toen ik een mailtje kreeg van
 Brenda Manges Papadakis.
De tentoonstelling is van 20 oktober tot 6 novenber in Houston, Amerika.
Ik zal er niet bij zijn, maar gelukkig Ineke van der Molen wel.
Dus foto's en verhalen hoop ik tegen die tijd ruimschoots te kunnen delen met jullie..
Jeetje wat spannend..
Mijn Jane was in 2012 af en heeft datzelfde jaar ook in Nantes gehangen.
Meer daarover vind je >hier<
Ook van de 'making of' vind je hier<< foto's

32 opmerkingen:

Mien B zei

Wat ontzettend leuk voor je Betty !!!!!

brigitta seinen zei

Super. Wat een eer. Geniet er van. Jammer dat je jouw quilt daar niet live kunt zien hangen. Maar ja Houston ligt ook niet naast de deur.

Heleni zei

OMG....dit hóórt ook in Houston. Wat prachtig Betty.
Ik heb het destijds ook gemaakt, alleen een tikje kleiner....

Heleni zei

OMG....dit hóórt ook in Houston. Wat prachtig Betty.
Ik heb het destijds ook gemaakt, alleen een tikje kleiner....

Marja zei

Nogmaals van Harte hoor!
Ik kan mij voorstellen dat je zo blij bent als een kind;)

Groet,

not so zen -quilts in Paris zei

Alleen maar leuk! Jammer dat je er niet bij bent, maar Ineke zal perrfect de honneurs waarnemen. Dubbel en dwars verdiend meid!

Quiltlia zei

Nog een keertje GEFELICITEERD wat een eer om daar te mogen hangen.Ik zag haar ook in Nantes , prachtig.Groetjes Lia.

Annelies zei

Van harte ! Heel erg bijzonder.

Annelies zei

Van harte ! Heel erg bijzonder.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ongelooflijk Betty want ontzettend leuk voor je. `Goed dat Ineke er heen gaat, weet je in ieder geval dat ze er goed bij hangt.

groetjes

Wietske

sylvia zei

geweldig, wat een eer!! En helemaal terecht, want jouw 'rode' is gewoon heel erg mooi!
Van harte, liefs, Sylvia

Supergoof zei

*G*E*W*E*L*D*I*G*!!!!
Proficiat Betty!!
:o)
stuitergezelligeffemee :o)

Anne Cevat zei

Goh eeet nog dat we bij De Haan & Waagenmakers stonden en het er over hadden om een groepje op te richten om elkaar te stimuleren om hem ook echt af te maken. Hij is ook echt schitterend geworden.

Rita zei

Super Betty wat leuk vor je. Gefeliciteerd

Monica zei

Wat is dit super leuk Betty, zo zie je maar dat je nog eens 'wereldberoemd' wordt *U*
Ben benieuwd of je tegen die tijd niet van gedachten bent veranderd en misschien tóch gaat, ha ha

Bed, breakfast en quilts zei

plaatsvervangend trots!

Martine zei

Kan me voorstellen dat je stuitert, superleuk Betty.

Saskia Smit zei

Wat super!
Hij is dan ook wel heel erg mooi!

Lida zei

Helemaal verdiend! Gefeliciteerd met deze gave uitverkiezing! Groetjes
Lida

Mhalmavanwees zei

Ik vind het zo leuk voor je Betty. Geweldig. Geniet er van. Maud.

Nifty Quilts zei

Congratulations!! Well-deserved. Your quilt is stunning! I will be at the Houston show this year, and am very excited that I will get to see your quilt up close. I only wish I could meet you there too!

Yvonne zei

Ik las het gisteren op FB bij Brenda, wat ontzettend leuk! Ik vlieg de 22e naar huis van Las Vegas via Houston..... Moet misschien maar even een tussenstop maken....😉

Hennie zei

Wat super gaaf dat je Jane weer op reis gaat !

Groetjes Hennie.

Floor zei

Gefeliciteerd! Wat een eer dat jouw quilt daar mag hangen.
Het is ook een plaatje, maar de enige van Europa??
Nou lekker genieten van het idee dat je straks wereldberoemd bent, nou ja, je quilt dan:-)

Sis Voorn zei

Van harte gefeliciteerd! !!!!

Evelyne zei

*S*U*P*E*R*!!!!! Betty wat een eer!

Groetjes,
Evelyne

Guusje, zei

Wat fantastisch en bijzonder. Geweldig voor je. Kan me voorstellen dat je nog stuitert.

Unknown zei

Wat ontzettend gaaf!

Ans zei

Ik vind het zo leuk voor jou, een mooi eerbetoon van je werk!

Merian zei

Wat leuk, en gaaf voor je !!

Marion van de Sande zei

De enige uit Europa? Tjonge, daar mag je inderdaad trots op zijn, ik kan me voorstellen dat je loopt te stuiteren, geniet er maar heel flink van wat het is oprecht een hele prestatie. Daarnaast is jouw Jane ook prachtig!!

Phyllis zei

Wat ontzettend g*a*a*f!!! Gefeliciteerd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...