Pagina's

18 okt 2013

over dekentjes...

Volgens mij vliegt de tijd..., nou ja niet echt natuurlijk, maar er is flinke turbulentie...
Volgende maand verwachten wij ons zesde kleinkind en zoals bij de andere pukkies en de al grote..(nou ja 9 en 5) wordt er flink gequilt aan een dekentje en gehaakt en de wieg opnieuw bekleed...
Mijn wekelijkse tripje naar A'dam om te helpen bij de tweeling en hun zusje en ongelofelijk te genieten van die drie, maakt dat ik mij ook niet hoef te vervelen...
Dus plof ik soms s'avonds op de bank met een boek en wil alleen nog maar plaatjes kijken.. en genieten van mooie oude quilts uit het boek van Elisabeth Warren. Het is een soort naslagwerk, 336 pagina's vol met foto's en informatie uit het American Folk art Museum in New York.
Zelfs het origineel van de Sarah Morrell quilt staat erin! Dat het soms de moeite loont om bij Polare (voorheen Selecsys en de Slegte) rond te snuffelen, bewijst dit maar weer.
Liduine vond dit boek voor mij daar, voor een belachelijk lage prijs! En voorlopig is dit even mijn rustpunt!


6 opmerkingen:

Martine zei

Wat spannend weer een kleinkind en wat een rijkdom en heerlijk toch om het daar druk mee te hebben.

Evelyne zei

O, wat leuk Betty, wel druk maar heerlijk genieten van je kleinkinderen!Het blijft een leuke bezigheid!

Fijn weekend, Evelyne

Marjan zei

Prachtig boek, hè Betty! Ik heb het ook en geniet er enorm van. Succes met de voorbereidingen voor de nieuwe boreling!

josé zei

Wat heerlijk je kleinkinderen en weer eentje op komst geweldig.Geniet maar fijn, Heerlijk om weer wat te maken. Ik geniet met je mee.

Lieve groetjes José

josé zei

Vergeet ik nog geniet van je mooie boek op de bank.
Er is zoveel moois.

lheurebleue zei

spannend, spannend!
jij hoeft je niet te vervelen, bezig bijtje ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...