Pagina's

27 nov 2012

iets simpels...

In het kader van de komende Sint/Kerst festiviteiten, een cadeau ideetje voor alle keuken prinsessen....
Dit idee is niet van mijzelf, lang leve pinterest, maar ik heb het wel gelijk uit geprobeerd!
De combinatie van kleurige hexjes op een ruitje, ja, dat is al zo gezellig, je zou er spontaan al je theedoeken mee versieren!
Ik had nog 3 van deze roze, maar op andere kleurtjes staat dit natuurlijk ook erg leuk. Amy heeft op het 'voorbeeld' ook nog een roesje genaaid, ook erg leuk!
Haar site is een lust voor het oog en omdat ik toch met hexjes bezig was, viel het kwartje gelijk, ik ben dol op dit soort simpele ideeën!
Nog even terugkomend op Jane, van het vorig logje, ik ben ook niet zo'n held dat ik aanbel bij onbekenden. Wel kom ik regelmatig langs het huis en er komt een moment dat ik al mijn moed bij elkaar raap, ik hou jullie op de hoogte.....

16 opmerkingen:

marcella zei

superdesuper, deze doeken. Leuk op een droogdoek maar ook op servet of placemat...jij bent ook lekker aan het 'knutselen' ik ook. Misschien heb jij nog wat aan mijn ideetje?

betty prins zei

@Marcella, ja zeker....

josé zei

Betty wat een leuk idee, in gedachten houden.

Wat zijn er toch leuke dingen om te maken. Bij haar gekeken enig website.

Annelies zei

Erg leuke doeken.
Jammer dat we niet dicht bij elkaar wonen, dan konden we samen aanbellen.

betty prins zei

@Annelies, ja jammer dan konden wij ook nog samen quilten aan Jane...

GRANNY'S HOUSE zei

Leuk en zo heerlijk eenvoudig!

Groetjes
Ines

Grit zei

Das sieht sehr schön aus.
Liebe Grüße Grit

Guusje, zei

Wat een leuke bloemen en wat staat het mooi op de doeken.

Monica zei

Super leuk deze theedoeken, en als je dikwijls langs loopt komt er op een moment vast wel iemand naar buiten...

Evelyne zei

Leuke doeken Betty!
ga het zeker ook uitproberen!

Lieve groetjes, Evelyne

Steekjes en Stygn zei

Superleuk cadeau idee. Echt iets om te proberen en vooral ook om te onthouden.
Anje

Lida zei

Oh die zijn leuk! Heb toevallig ook weer een theedoek versierd, ben wel benieuwd naar die Jane hoor! Groetjes
Lida

Martine zei

Wat goed dat je dat je zo'n idee ook meteen gebruikt hebt.

Anne O. zei

Ein wunderschöner Blog. Ich liebe "hexjes".
Liebe Grüße
Anne

Johanna Zweden zei

Noem jij dat simpel!!! wat schitterend enig
Fijne dag groetjes Joke

Dirkje Spreeuw zei

Wat een heerlijke frisse kleurtjes heb je gebruikt voor deze doeken. Leuke toepassing van de heksjes.
Wanneer ga je aan Barbara's merklap beginnen? Moet je nog veel andere dingen afmaken?
Ik ga nu even lekker verder neuzen op je blog, ik zie allerlei leuke dingen!
Groetjes,
Paula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...