Pagina's

3 dec 2011

in paars en zwart

Ik ben nogal aan het tobben met mijn hexjes quilt. Een paar logjes eerder zie je hem, zoals ik dacht dat het zou worden.
Maar helemaal tevreden ben ik niet, dus heb ik wat zitten schuiven met de bloemen.
Ik laat hem nog maar even niet zien, totdat ik een idee heb hoe het verder moet.....

Wat ik wel kan laten zien, Monica herinnerde mij eraan, is mijn eerste hexaconetjes quilt! De malletjes waren wel een stuk groter, 5 cm geloof ik. 
Het idee komt uit een boek van An Moonen, 't' is al beddegoed'.  Ik vond het heel spannend om de zwarte stof te gebruiken, ook toen al niet echt mijn kleur...Zes jaar geleden maakte ik deze quilt en ondertussen heeft hij een goed plekje gevonden. Een plekje om uit te rusten van het spelen!


13 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat schitterend zo met dat zwart je bloemen komen nu zo mooi uit en het heeft een goed doel gevonden, en heerlijk knuffel speel kleed
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

Tilly zei

Nou het speelkleed ziet er prachtig uit, dus komt het ook vast goed met de nieuwe hexjes. groetjes Tilly

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is prachtig.
Ik zit ook te tobben met de mijne en ik denk dat ik alle bloemetjes uit elkaar haal, maar daar moet ik eerst nog even de puf voor vinden.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Mooie quilt en heerlijk om op uit te rusten, de kleurencombi is wel erg mooi gekozen.

Lida zei

Wat is het toch een stap om donkere kleuren te gebruiken, maar het staat geweldig! Die is eerste is ook een pronkstuk! Groetjes
Lida

Corrieneeltje zei

Ik ben dol op zwart en in deze quilt vind ik het echt prachtig! Wat ligt je kleindochter daar heerlijk op te ligggen!
Erg leuk dat je de smaak van het borduren ook weer te pakken hebt en het wordt weer een pracht!

Wieke van Keulen zei

Prachtig en wat lig er een lief prinsesje op met de skippybal nog in de hand. Mooi eigenlijk wat zwart doet met een quilt. Prachtig hoor. Nou, als jij dus al zes jaar quilt en ik nog maar sinds kort blog, heb ik vast heel veel moois van jou gemist. Geef maar regelmatig een terugblik.

lheurebleue zei

't zijn niet jouw kleuren maar het resultaat is erg mooi - en wat ligt daar een leuk kind!

Hennie zei

Ik vind hem hartstikke mooi ! ! ! Heerlijk zo'n quilt om lekker op uit te rusten,
.

Fijn weekend Hennie.

berthi zei

Heel andere kleuren dan ik van je gewend bent, maar ook zeker mooi en heerlijk om op deze quilt uit te rusten!

Monica en Guus zei

Met zwart accent is hij ook mooi, maar volgens mij heb jij een nog veel oudere (was die niet een beetje sleets aan het worden?) of vergis ik mij?

Monica en Guus zei

Gezellige sinterklaasavond

Hubertine zei

Wat een mooie projecten heb je op je blog staan!!! Dat borduurwerk is schitterend!!!
Groetjes, Hubertine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...