Pagina's

17 okt 2011

werkboek (1)

Ik kan er nog triest van worden dat mijn hele weblog archief niet meer (of nog niet) te raadplegen is. Net als velen van jullie, was het ook een soort 'werkboek', waarin je terug kon lezen wat er nog zoal op de plank lag om afgemaakt te worden. Want soms vergeet ik gewoon wat er nog ligt, ondergesneeuwd onder lapjes en nieuwe boeken. Daarom, om niet te vergeten ga ik die 'ouwetjes', die nog op dat laatste zetje wachten, gewoon hier weer laten zien. Voor jullie en voor mijzelf! (o, ja nu weet ik het weer, de rand , zie boven, moet er nog omheen)

13 opmerkingen:

Supergoof zei

Hè, da's alweer GENIETEN hier!
We blijven gewoon doorduimen dat ons archief weer terug komt,...
:o)

Annelies zei

Ze zeggen bij weblog dat niets verloren is gegaan. Inmiddels is het al 7 weken geleden dat de weblogs uit de lucht gingen.
Wat leuk deze mooie quilt weer te zien.

Monica en Guus zei

Ooohhh... wat is deze toch prachtig, ik dacht echt dat hij al klaar was. Maar wel leuk om weer op dit blog te plaatsen, dan kunnen wij er weer van genieten

Phebe and Jane zei

Mooie quilt. Die ga je nog wel afmaken, toch?
Groeten,
Marian

marcella zei

ik ga er nog steeds van uit dat het ooit allemaal goed komt bij weblog. Gelukkig heb ik wel back-ups van alle tekst en veel foto's al zal het hier en daar wel uitzoeken zijn welke foto's bij welk log horen. Prachtige quilt is dit, ik herinner me nog dat je daar mee bezig was.

Joyce zei

Hé daar is die geweldige antieke weer!!
Tja het is en blijft emmeren met dat webzonderstreepjelog.

Willy zei

Ik blijf er nog wel vertrouwen in houden dat het goed komt, maar denk wel dat het nog even duurt.
Je nieuwe blog is al weer opgevuld met veel mooi handwerk.
Groetjes

Gerda zei

Tja ik mis weblog ook hoor..het is net of ik mijn draai nog niet kan vinden..;0)
Maar het leuke is dat je nu deze mooie quilt in wording weer laat zien...dat prikkelt de quiltspiertjes wel weer!!!
Fijne dag

Johanna Zweden zei

wat een schitterend quilt,
en ja ik weet wat je bedoelt, ik wou alleen dat ik al mijn geschreven berichten eraf kon halen!! en mijn foto´s!
Maar nu komen op vele sites weer wat ouder werk van dames terug, en dat is toch weer genieten
Groetjes Joke en een fijne dag

Lida zei

Ja ik ben ook heel veel kwijt, laten we hopen tijdelijk, want omdat mijn pc ook gecrasht was, zijn er ook veel foto's weg van quilts etc. die wel op web-log stonden. Maar ik geniet nu dus van jou prachtige creaties die ik niet eerder zag. Fijne dag
Lida

Guusje, zei

O wat is dit ook weer een erg mooie, prachtig en bijna af. Prachtig. En ik kan me voorstellen dat je je archief mist maar het is ook weer leuk om alle mooie ufo's en anderen voorbij te zien komen.

Marjan zei

Ja, het is me wel wat met web-log... Maar wat is dit toch een schitterende quilt, Betty! Echt genieten!

MarianneD zei

Dat is zeker een mooie...
De laatste loodjes wegen etc....
Goed idee om de UFO's weer voor de dag te halen..moet ik ook maar eens gaan doen,heb nog 12 tops liggen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...